Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revizePředchozí verze | Následující verzeObě strany příští revize | ||
vzdelavani [2015/07/14 14:39] – Hever | vzdelavani [2015/07/15 09:40] – Hever | ||
---|---|---|---|
Řádek 9: | Řádek 9: | ||
* Tituly nemají žádnou hodnotu. Akademická inflace. | * Tituly nemají žádnou hodnotu. Akademická inflace. | ||
* ADHD jsou jen děti s jiným talentem. | * ADHD jsou jen děti s jiným talentem. | ||
+ | |||
+ | Přednáška TED [[http:// | ||
+ | * Krize lidských zdrojů | ||
+ | * Velmi mizerně používáme náš talent. Velká spousta lidí se potácí celým svým životem aniž by měla skutečnou páru o tom, v čem tkví jejich talent. Nebaví je co dělají. Příliš se neradují z toho, co dělají. Spíše přežívají, | ||
+ | * Vzdělávání, | ||
+ | * Každý vzdělávací systém na světě prochází v současnosti přeměnou. A ta není dostatečná. Reforma je už nepoužitelná, | ||
+ | * Vrcholem vzdělávání je pravděpodobně dostat se na vysokou. Myslím, že jsme posedlí posíláním lidí na vysokou školu. Nemusí tam všichni. | ||
+ | * Lidská společenství jsou závislá na různorodosti nadání ne jednolité představě o dovednostech. | ||
+ | * Ve vzdělávání zaprodali fast food modelu - kde je všechno standardizováno. | ||
+ | * Musíme se pohnout ze v zásadě industriálního modelu vzdělávání k modelu, který je více založen na principech zemědělství. Musíme připustit, že rozkvět lidstva není mechanickým procesem, ale procesem organickým. A nelze předvídat výsledek lidského rozvoje, vše co můžete, stejně jako zemědělec, | ||
+ | * Budoucnost není o nastavování nějakého nového řešení. Jde o vytvoření hnutí ve vzdělávání, | ||
+ | * Každý den, všude naše děti rozprostírají své sny pod našimi chodidly. A my bychom měli našlapovat měkce. |