Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revizePředchozí verzeNásledující verze | Předchozí verze | ||
s:karantena_parba:wolf [2020/11/16 09:37] – Hever | s:karantena_parba:wolf [2020/12/02 17:40] (aktuální) – [Tipy] Karel Stuchlík | ||
---|---|---|---|
Řádek 6: | Řádek 6: | ||
Po stažení spustit multiplayera, | Po stažení spustit multiplayera, | ||
+ | |||
+ | ===== Tipy ===== | ||
+ | * [[ https:// | ||
+ | * [[https:// | ||
===== Připojení do hry ===== | ===== Připojení do hry ===== | ||
Řádek 39: | Řádek 43: | ||
ssh rtcwserver@parba.kstuchlik.cz -p 22041 | ssh rtcwserver@parba.kstuchlik.cz -p 22041 | ||
| | ||
+ | Konfigurace serveru se nachází v souboru '' | ||
+ | |||
Administrace se provádí přes příkaz '' | Administrace se provádí přes příkaz '' | ||
Zde nás bude zajímat zejména parametr '' | Zde nás bude zajímat zejména parametr '' | ||
+ | |||
+ | Dále můžeme psát do konzole libovolné příkazy, stejně, jako bychom vytvořili hru na klasickém PC. | ||
+ | Věština příkazů při aktivaci bez parametru vypíše aktuální nastavenou hodnotu (např. čekací čas) | ||
+ | |||
+ | Mezi nejdůležitější příkazy patří: | ||
+ | * map mp_nazev_mapy - změna aktuální mapy | ||
+ | * set g_userAlliedRespawnTime - čas na oživení pro spojence [s]. Při nastavení na hodnotu 0 se použije výchozí hodnota přiřazené k dané mapě (tj. nejspíš výchozí stav) | ||
+ | * set g_userAxisRespawnTime - čas na oživení pro osu [s] | ||
==== Server u Bleska ==== | ==== Server u Bleska ==== | ||
Blesk má promapovaný potřebný port na veřejné IP adrese, takže může založit hru a my se k němu připojit. | Blesk má promapovaný potřebný port na veřejné IP adrese, takže může založit hru a my se k němu připojit. | ||
Řádek 54: | Řádek 68: | ||
Krátká instruktáž k mapě Assault: https:// | Krátká instruktáž k mapě Assault: https:// | ||
+ | |||
+ | Krátká instruktáž k mapě Village: | ||
+ | ==== Další mapy ==== | ||
+ | Další " | ||
+ | * Village (mp_village) - spíše menší, rychlejší mapa (trochu bludiště). Vesnička, ve které mají spojenci za úkol ukrást zlato a prinést do auta na svoji výchozí pozici | ||
+ | * Das Boot (mp_sub) - spíše menší, rychlejší mapa. Spojenci odpalují ponorku. | ||
+ | * The Damned (mp_dam) - středně velká mapa. Spojenci odpalují hráz za účelem zatopení nepřítelova zařízení | ||
+ | * Tram Siege (mp_tram) - rozlohou velká mapa, zabere více času (výchozí délka kola 20 minut). Ve skutečnosti se však jedná pouze o 3 budovy, propojené lanovkou. V první budově se objevují spojenci, kteří mají za úkol přepravit se do druhé budovy (lanovkou či po svých), ukrést zde kódy, přepravit se do třetí budovy (opět lanovkou či pěšky) a zde tyto kódy odvysílat. | ||