La'hev

Heverovy poznatky a poznámky

Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
s:karantena_parba:wolf [2020/11/16 09:37] Hevers:karantena_parba:wolf [2020/12/02 17:40] (aktuální) – [Tipy] Karel Stuchlík
Řádek 6: Řádek 6:
  
 Po stažení spustit multiplayera, proletět si nastavení (aspoň jméno si nastavit).  Po stažení spustit multiplayera, proletět si nastavení (aspoň jméno si nastavit). 
 +
 +===== Tipy =====
 +  * [[ https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=804106829 | Nastavení libovolné rozlišení ]]
 +  * [[https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=166020845 | Přehled užitečných příkazů (převážně pro server)]]
  
 ===== Připojení do hry ===== ===== Připojení do hry =====
Řádek 39: Řádek 43:
   ssh rtcwserver@parba.kstuchlik.cz -p 22041   ssh rtcwserver@parba.kstuchlik.cz -p 22041
      
 +Konfigurace serveru se nachází v souboru ''./serverfiles/main/rtcwserver.cfg''.
 +
 Administrace se provádí přes příkaz ''./rtcwserver'', jehož spuštění bez parametrů vyvolá nápovědu. Administrace se provádí přes příkaz ''./rtcwserver'', jehož spuštění bez parametrů vyvolá nápovědu.
  
 Zde nás bude zajímat zejména parametr ''start'', ''stop'', ''restart'', případně ''console'' pro přístup do administrátorské konzole serveru. Zde nás bude zajímat zejména parametr ''start'', ''stop'', ''restart'', případně ''console'' pro přístup do administrátorské konzole serveru.
 +
 +Dále můžeme psát do konzole libovolné příkazy, stejně, jako bychom vytvořili hru na klasickém PC.
 +Věština příkazů při aktivaci bez parametru vypíše aktuální nastavenou hodnotu (např. čekací čas)
 +
 +Mezi nejdůležitější příkazy patří:
 +  * map mp_nazev_mapy - změna aktuální mapy
 +  * set g_userAlliedRespawnTime - čas na oživení pro spojence [s]. Při nastavení na hodnotu 0 se použije výchozí hodnota přiřazené k dané mapě (tj. nejspíš výchozí stav)
 +  * set g_userAxisRespawnTime -  čas na oživení pro osu [s]
 ==== Server u Bleska ====   ==== Server u Bleska ====  
 Blesk má promapovaný potřebný port na veřejné IP adrese, takže může založit hru a my se k němu připojit. Blesk má promapovaný potřebný port na veřejné IP adrese, takže může založit hru a my se k němu připojit.
Řádek 54: Řádek 68:
  
 Krátká instruktáž k mapě Assault: https://youtu.be/XbvbSw4B78M Krátká instruktáž k mapě Assault: https://youtu.be/XbvbSw4B78M
 +
 +Krátká instruktáž k mapě Village:  https://youtu.be/39klPeq5cBw
 +==== Další mapy ====
 +Další "naťuknuté" mapy, které by se mohly hrát:
 +  * Village (mp_village) - spíše menší, rychlejší mapa (trochu bludiště). Vesnička, ve které mají spojenci za úkol ukrást zlato a prinést do auta na svoji výchozí pozici
 +  * Das Boot (mp_sub) - spíše menší, rychlejší mapa. Spojenci odpalují ponorku.
 +  * The Damned (mp_dam) - středně velká mapa. Spojenci odpalují hráz za účelem zatopení nepřítelova zařízení
 +  * Tram Siege (mp_tram) - rozlohou velká mapa, zabere více času (výchozí délka kola 20 minut). Ve skutečnosti se však jedná pouze o 3 budovy, propojené lanovkou. V první budově se objevují spojenci, kteří mají za úkol přepravit se do druhé budovy (lanovkou či po svých), ukrést zde kódy, přepravit se do třetí budovy (opět lanovkou či pěšky) a zde tyto kódy odvysílat.
  
s/karantena_parba/wolf.1605515836.txt.gz · Poslední úprava: autor: Hever